donderdag 24 april 2014

Kaboutertjes

Inderdaad, het werden kaboutertjes. Een heleboel kaboutertjes in verschillende kleuren.


Daar kun je leuke dingen mee doen, zoals dit:





Maar ik ga in de komende tijd nog even door met het maken van nog meer kleine kaboutertjes. Daar kun je zoveel mee doen. Onder andere uitdelen als verjaardagstraktatie, en dat werd mij gevraagd, of ik daar ook 23 voor wil maken. Ach, dat doet mama met liefde, maar ik verspreid het wel even over de komende maanden. Tussendoor eens weer even iets anders doen. De ideeën blijven opborrelen...

ps ook deze 'mannetjes op de maan' gaan mee naar de adventsmarkt.

Geen opmerkingen:

Lief poppenkind (kleine lijs)

Ik maakte weer een lief klein poppenkind, een kleine lijs. Ze heeft zachte haartjes die je kunt borstelen met een zachte borstel.  Ze draagt...