zondag 26 juni 2016

Zomer


In deze tijd van het jaar is het altijd heel erg druk op mijn werk. Ik zit dan hele dagen te lezen (Klinkt leuk he? Maar het zijn geen romans die je voor de ontspanning leest) en dus ook hele dagen voor een beeldscherm en 'in mijn hoofd'. 's avonds zet ik dan de computer niet meer aan of alleen voor het hoogstnodige. Maar ook het handwerken staat op een laag pitje ook al zou dat stukje 'hart' en 'handen' heel welkom zijn. Wel genoeg ideeën, maar de energie gaat in het werk, gezin en huishouden op dit moment.
Daarom ook altijd een blog wat een beetje stil ligt in deze periode.
Voor nu een bordtekening van het Sint Jansvuur. In onze woonkamer staat een klein schoolbordje waar we met hele fijne mercurius schoolbord krijt regelmatig mooie tekeningen op maken.

Geen opmerkingen:

Lief poppenkind (kleine lijs)

Ik maakte weer een lief klein poppenkind, een kleine lijs. Ze heeft zachte haartjes die je kunt borstelen met een zachte borstel.  Ze draagt...