zondag 30 december 2018


December was een drukke maand, maar ook een maand van cocoonen, bezinning en even andere dingen doen dan anders. Vooral deze laatste week. We gaven de kamer van onze dochter een nieuw kleurtje. Mijn gereedschappen en materialen stonden even verborgen achter haar kast. Ik had alleen een mandje met restjes sokkengaren, een haak- en naainaald tot mijn beschikking. Daarmee maakte ik diverse barbiekleertjes. Ondertussen hebben zich leuke ideeën in mijn hoofd verzameld. Genoeg ideeën voor het komende jaar!
En een mooi moment om te herstellen van een griepje.
Morgen gaan we oliebollen bakken. Volgend jaar pakken we de draad weer op...

Fijne jaarwisseling voor iedereen en een goed en gezond 2019.

Geen opmerkingen:

Lief poppenkind (kleine lijs)

Ik maakte weer een lief klein poppenkind, een kleine lijs. Ze heeft zachte haartjes die je kunt borstelen met een zachte borstel.  Ze draagt...