donderdag 16 mei 2019

Lentemarkt en even uit de lucht

Het is hier erg stil op mijn blog he?! Nee, ik ben er niet mee gestopt, maar vanwege een blessure kan ik op dit moment niet handwerken. Ik hoop in ieder geval in of vlak na de zomer hier weer berichten te plaatsen, maar dat is nog even afwachten.
Vragen (op het vlak van seizoenstafelfiguren/patronen) kan ik wel beantwoorden, hier of via facebook.

Graag attendeer ik jullie nog even op onze superleuke en gezellig voorjaarsmarkt van Widar Vrijeschool in Groningen op zaterdag 18 mei a.s.


Naast het café en allerlei activiteiten en leuke kramen, verkopen de zesde klassers
(groep 8) pannenkoeken waarvan de opbrengst naar hun schoolkamp gaat.
Zo werken ze met z'n allen om leuke activiteiten tijdens het kamp te kunnen bekostigen.

warme groet,
Gracia






Geen opmerkingen:

Lief poppenkind (kleine lijs)

Ik maakte weer een lief klein poppenkind, een kleine lijs. Ze heeft zachte haartjes die je kunt borstelen met een zachte borstel.  Ze draagt...