dinsdag 27 november 2012

Sinterklaastijd

Afgelopen zaterdag gingen wij kijken naar de intocht van Sinterklaas. Toen mocht ook de seizoenstafel veranderd worden....


Vanavond zette ik hem even op de foto nadat ik hem ook even op orde had gemaakt. Norah speelt graag met de pietjes en Sinterklaas uiteraard. Het roze huisje met de gele raampjes heeft ze op school gemaakt en het muurtje rechts met de plakkertjes erop en de ster maakte ze thuis. In het midden een berg kadootjes en natuurlijk het heerlijke zoekboek van Charlotte Dematons waar we iedere keer weer van alles in ontdekken. Dit jaar maakte ik geen nieuwe pietjes, maar volgend jaar wil ik daar toch weer eens op tijd mee beginnen zodat het er van gaat 'wemelen'. Nu genieten we vooral van het schoentje zetten, de liedjes die gezongen worden en 's ochtends de blijdschap van het kleine geschenkje of de lekkernij die in de schoen zit.



Geen opmerkingen:

Lief poppenkind (kleine lijs)

Ik maakte weer een lief klein poppenkind, een kleine lijs. Ze heeft zachte haartjes die je kunt borstelen met een zachte borstel.  Ze draagt...